tirsdag 4. oktober 2011

Mat overdose

I det siste har det blitt mye matlaging, og mere skal det bli! Øverst på lista framover står et av disse no-knead-breads som det virker som om "alle" lager for tida, og sjokoladekake til Freias kakekonkurranse. Fram til jeg finner ut hvordan jeg legger inn bilder fra mobilen og over på pc'en må dere nøye dere med disse bildene:

På søndag vanket det eplemuffins og is til dessert. Oppskriften fant jeg på VG sine nettsider.


I tillegg til eplemuffins, prøvde jeg meg på lammestek for første gang, og ble godt fornøyd med egen innsats. 


Disse laget jeg for en stund siden, men hadde helt glemt de vekk. Hjemmelaget "Snadderloff". De ble faktisk bedre enn jeg hadde forventet. Veldig enkelt med halvstekte baguetter fylt med kjøttdeig, salat, dressing og bacon, og med litt ost på toppen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar