søndag 4. desember 2011

Kylling wok

I kveld har det blitt en kjapp og grei middagsmat. Syns det ganske kjedelig å lage mat bare til meg selv, så det blir som regel ganske enkelt, og i dag overvurderte jeg mengden en smule så ble litt for mye, og nå er jeg stappmett.. Nå som jeg leser til eksamen er middag dagens høydepunkt, for da er det endelig lesepause. I dag var det nudler, kylling og wok grønnsaker på menyen. Frosne wok grønnsaker er ferdig på 8 minutter, og smaker veldig godt. Sammen med strimlet kylling og noen nudler ble det riktig så godt.

 Hvis noen forresten føler for å gå inn HER og stemme på nr. 42 så er de hjertelig vellkommen til å gjøre det. Ikke mitt fineste innlegg, men er bare lesing det går i for tiden, og da er det ikke tid til å dille med så mye annet. Er desverre bare mobilbilder for tiden, siden speilrefleksen ligger igjen hjemme.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar