fredag 18. mai 2012

Enkel vårrullwok

Jeg har en oppskrift på vårrull fyll som jeg liker veldig godt. Her om dagen fikk jeg veldig lyst på dette fyllet, så da ble det vårrull wok til middag! Først tar du ønsket mengde kyllingfilet, kutter i mindre biter og steker raskt i olje slik at de får fin fin stekeskorpe. Til fyllet så strimles gulrot, kål og løk etter eget ønske og mengde. Disse stekes i panna sammen med olje, salt og pepper til kålen er passe myk, men enda er litt sprø.
Tilslutt blandet jeg inn kyllingbitene og litt glassnudler som jeg hadde lignende. Sistnevnte smaker etter min mening absolutt ingen verdens ting, så jeg liker egentlig best vanlige nuddler. Serverte med villris, og sweet chilli saus ved siden av. Sausen kan gjerne blandes inn i woken på forhånd også :-)
Fort gjort, og smaker godt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar